Heimur, Berit och Anella

Alla inlägg under september 2011

Av Berit - 12 september 2011 18:02

Berit

- Nu så går det att skriva, men jag undrar hur länge. Den här datorn sitter fast i väggen med ett långt svart snöre. Människan drar loss det hela tiden och då syns inte några bokstäver. Hon säger att Åskar skall komma men jag ser inte att någon kommer. Hör du,  säger hon och då hör jag bomlibomlibom. Det är det som är Åskar säger hon och då förstår jag ju att det är en arg typ. Fast jag förstår ändå inte varför snöret skall dras ut ur väggen. Undrar  vad som finns inne i väggen som gör att man kan skriva bokstäver på datorn? Jag har försökt komma in i väggen men bara kommit en bit innanför tapeten och jag hittar inget alls. Jag kanske måste klösa djupare in. Nej, nu drar hon i snöret igen.

Ovido - Quiz & Flashcards