Heimur, Berit och Anella

Alla inlägg under januari 2012

Av Berit - 24 januari 2012 16:10

Berit

- Precis vaknat upp ur narkosen. Det kunde gått riktigt illa. Två djupa infekterade bett på ryggen. Människan stoppade in mig i buren och körde i ilfart till stickisen och jaaaa hon stack en jättespruta i mig och jag tuppade av. Vaknade nyss här hemma och hade ingen päls kvar på halva mig. Har fått jättemycke miducin också. Det braiga med det är att stickisen sa att den skulle blandas i något jag riktigt gillar så nu blir det mumsig mat två gånger om dagen i 10 dagar. Blöder gör jag också så jag måste ligga på en handduk. Den är rosa så okey då.

Jag kommer inte att kunna gå ut på hela vintern heller för jag är ju naken ju.

Utrota alla skällisar säger jag. Dom skall inte få gå omkring och bita prinsesskatter.

 


Detalj av såret

 

Ovido - Quiz & Flashcards