Heimur, Berit och Anella

Alla inlägg under november 2011

Av Berit - 26 november 2011 12:34

 

Av Berit - 25 november 2011 20:34

Berit

- Nu har människan skickat in ett foto av mig till tidningens tävling om årets lussekatt.

Jag tycker inte om att hon tog det fotot där man ser att jag just slickat i mig glass. Jag är snyggare på min profilbild. Gå nu alla in och rösta på mig.

http://stromstadstidning.se/prenumeration/tavling/1.1440015-lussekatt-2011

Av Berit - 24 november 2011 17:14

Berit

Man har blivit upptäckt. Ja, nu står det om mig i Expressen.

http://www.expressen.se/nyheter/1.2632190/extremvadret-pa-vag-till-sverige


Dom klass 1-varnar för mig. Lite överdrivet tycker jag nog.

Av Berit - 11 november 2011 17:34

Berit

- Anella åkte bil med ongen idag. Dom åkte bakom en sån här

 


-Ooooh en sån vill ja ha, sa Anella.

Ongen komenterade då

- Vad skall du ha den till? Du har ju ingen häst längre. Skall du köra Berit till veterinären i den eller ha ha ha.


Så pekade han på denna lilla fåniga bil som körde i filen bredvid

- Ha ha ha du klarar dig väl med en sån, så kan du ha Berit i hummertinan ha ha ha.

Fattar ni !!!  Skulle jag åka i en hummertina.

Här ser ni ett fotomontage som människan gjort så ni kan se hur hummerbilen såg ut.

Jag är förnärmad så jag storknar.

    


Jag har en transportbur för katter men jag vill inte åka i den till veteriären heller.

Det har jag gjort en gång och hon stack en spruta i mig så jag tuppade av och

sedan sprättade hon upp mig och tog ur en massa saker. Efter hon sytt ihop mig igen fick jag

åka hem men jag fick ha en tratt runt huvet i flera dagar.

Sånt ogillar jag skarpt.

Ovido - Quiz & Flashcards