Heimur, Berit och Anella

Direktlänk till inlägg 20 april 2011

Igen

Av Berit - 20 april 2011 17:12

Vad tror ni jag fick för mat idag igen. Caninmat!!! Finns det ingen rättvisa här i värden. Jag har ju fått veta att människan slängt in både Jansson och köttbullar i trynet idag. Plus dessert! Förut kunde man ju ringa till kommunen när djur blev misshandlade men nu är det ju Länsstyrelsen. Åker dom ut till katter som inte får sin dagliga torsk tro. Blir det ingen förändring kommer jag ju att tyna bort och då vete katten varför man skall bo i bostadsrätt. Det skulle ju vara så fint det. Detta börjar likna min barndom i ladan.

Detta får jag leva på. Förstår ni hur jag har det? Suck.


 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Berit - 30 december 2016 09:48

testar bara men jag tror inte jag byter   "Kod för att importera min blogg till Nouw: 8140744193"   ...

Av Berit - 7 oktober 2016 14:11


- gjort en god gärning �� motionerat matten. 1 tim step-up på uppsittningspallen. Hon kallade mig rödhårigt envist stycke ��Jag förstår inte. Hon klagar ju jämt på sin dåliga form. Otack är världens lön. foto Elin Olsson ...

Av Berit - 5 oktober 2016 18:00


Onsdag betyder paddocktrim och en stallkompis håller i kameran och kommer med glada tillrop. Heimur tyckte väl det kunde kvitta med tölten idag men serpentinövningarna med pottor och bommar är rätt så skojsigt     ...

Av Berit - 24 september 2016 18:00


jaha där ligger den igen ja        

Av Berit - 24 september 2016 18:00


Ledsamt att lämna Mulis vid grinden när han tycker att vi är långtifrån färdigkosade     ...

Ovido - Quiz & Flashcards